sobota, 3 września 2011

Księga gości. Pamiątkowe drobiazgi.

Zaraz wychodzę na wesele. Okazje łączące się ze składaniem życzeń zawsze mnie stresują. Mam wrażenie, że zawsze brzmię sucho i nieszczerze.

Pomyślałam więc, że dla uspokojenia myśli napiszę krótki post o kolejnej wersji nietuzinkowych ksiąg gości.
Często trafiam na to rozwiązanie w różnych magazynach - mini-życzenia na korkach, kamykach, muszlach, i innych drobnych przedmiotach.







Dla gości to spore ułatwienie, i chyba niezła zabawa. Para powinna się jednak mocno zastanowić nad późniejszym przechowywaniem takiej pamiątki. Ja na przykład nigdy nie rozumiałam magii korków od wina. Ale nigdy nie potrafiłam oprzeć się zbieraniu kamyków na plaży, więc nie wykluczam pojawienia się tego rozwiązania na moim weselu. Podoba mi się też symbolika puzzli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz