poniedziałek, 9 stycznia 2012

Targi Ślubne. Łódź, 7-8 stycznia.

W sobotę spędziłam parę godzin na łódzkich targach ślubnych. Pół pierwszej, w kolejce do wejścia. Ale było warto, chociaż jest to doświadczenie przytłaczające. Jeszcze następnego dnia byłam po nim zmęczona.

Zacznę od tego, co zachwyciło mnie pierwsze: Pracownia Dekoratorska Gardenia. Byłam tak oczarowana, że zdołałam cyknąć tylko jedno zdjęcie:
= Gardenia

Nie byłabym sobą nie wspominając o zaproszeniach. Studio Polka spodobało mi się najbardziej.
Mają słodką kolekcję akwarelową:
Urocze "Fraszki":
I romantyczne retro:
= Polka Studio

Z powodzi fotografów wyłapałam 3 studia które najbardziej przypadły mi do gustu:
 = White Stone Studio

= Studio Obrazu 76

= Fotografowanie.net

Jutro ciąg dalszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz